fbpx
σκύλο
Πριν από 3 μήνες

Γυμνάσου με τον σκύλο σου στο σπίτι. Ένας οδηγός με 8 ασκήσεις.

Ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου είναι επίσης και η καλύτερη παρέα για την γυμναστική! Σύμφωνα με έρευνες, το 73% των κηδεμόνων που έχουν σκύλο πιστεύουν ότι οι τετράποδοι φίλοι τους μπορούν να τους κρατήσουν εξαιρετική συντροφιά ενώ γυμνάζονται και ότι μπορούν να τους δίνουν κίνητρο.

Ο παρακάτω πλήρης οδηγός είναι γεμάτος με ιδέες και έμπνευση είτε ψάχνεις για κάποιες καινούργιες διασκεδαστικές ασκήσεις γυμναστικής για το σπίτι ή ιδέες για να κρατήσεις τον σκύλο σου απασχολημένο μια βροχερή μέρα. Διαβάστε για να ανακαλύψετε κινήσεις για την οικοδόμηση δύναμης και ισορροπίας, και μην φοβάστε, έχουμε συμπεριλάβει αρκετό χρόνο για παιχνίδια και απολαύσεις για τον τετράποδο φίλο σας!

Εκτός από τη διατήρηση και των δύο σε εγρήγορση, η άσκηση με το σκυλί σας σημαίνει να περνάτε ποιοτικό χρόνο μαζί – το οποίο είναι σίγουρο ότι θα αγαπήσει. Θυμηθείτε, όλα τα σκυλιά είναι μοναδικά και οι ανάγκες άσκησής τους ποικίλλουν. Βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε πάντα άφθονο γλυκό νερό και παρακαλούμε συμβουλευτείτε το γιατρό και τον κτηνίατρό σας πριν ξεκινήσετε ένα νέο καθεστώς άσκησης για τον εαυτό σας και τον σκύλο σας.

Squat & Πατούσα

Η μόνη αγαπημένη άσκησή μας είναι μια απλή στάση με το σκυλί σας – είναι τόσο εύκολο να το κάνετε στο σπίτι και θα διδάξετε στο σκυλί σας ένα νέο κόλπο!

  • Σταθείτε με τα πόδια ανοικτά περίπου στο ύψος των ώμων και χαμηλώστε τα ισχία σας, διατηρώντας το βάρος σας στη φτέρνα και το στήθος σας επάνω. Τα γόνατά σας δεν πρέπει να περνούν από τα δάχτυλα των ποδιών σας όταν κοιτάζετε προς τα κάτω.
  • Για να συμπεριλάβετε το σκυλί σας, εναλλάξτε το χέρι που προεκτείνετε σε κάθε κίνηση και ρωτήστε τον σκύλο σας για «πόδι». Εκεί ο σκύλος σας θα πρέπει να δώσει την πατούσα του στο χέρι σας.
  • Επαναλάβετε. (Ποιος θα κουράσει πρώτα; Συμβουλή – πιθανώς εσείς!)
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια λιχουδιά εάν το σκυλί σας χρειάζεται περισσότερο από ένα λεκτικό σύνθημα.

Το ήξερες; Τα squats δουλεύουν τους μύες στο κάτω μέρος του σώματος (γλουτούς, τετρακέφαλος, προσαγωγείς, καμπτήρες ισχίου και γάμπες) καθώς και το άνω μέρος του σώματος (ώμους, χέρια, στήθος και πλάτη) – όλα αυτά που που υποστηρίζουν τις καθημερινές δραστηριότητές μας όπως το περπάτημα, το να ανέβουμε σκάλες, η κάμψη και μεταφορά βαριών αντικειμένων. Τα squats βελτιώνουν επίσης την ευκαμψία και ενισχύουν τον πυρήνα σας, που υποστηρίζει την πλάτη σας.

Κίνηση & Σλάλομ

Το σκυλί σας μπορεί να μην προορίζεται για Crufts, αλλά κάποια ελαφριά προπόνηση ευκινησίας μπορεί να είναι μια μεγάλη πρόκληση για το μυαλό και το σώμα τους.

  • Τοποθετήστε κάποιους κώνους (ή απλά ένα οικιακό αντικείμενο ασφαλείας, όπως μαξιλάρια ή βιβλία) σε μια γραμμή.
  • Ανάλογα με το επίπεδο κατάρτισης του σκύλου σας, χρησιμοποιήστε μια λιχουδιά, ένα παιχνίδι ή λεκτικές οδηγίες για να τους ενθαρρύνετε να σας ακολουθήσουν περπατώντας γύρω από τους κώνους.
  • Βεβαιωθείτε ότι θα τους ανταμείψετε με πολλή στοργή (ή μια υγιεινή λιχουδιά!) Όταν φτάσετε στο τέλος.

Τέλος, μπορείτε να αυξήσετε το ρυθμό για να βελτιώσετε την αντοχή και τον συντονισμό τόσο για εσάς όσο και για το σκυλί σας.

Twist & Λιχουδιά

Ένα σημαντικό βήμα στο να δίνεις στο σκυλί σας μια καλή σφαιρική προπόνηση είναι να εκπαιδεύσεις τον εγκέφαλό τους! Παρακινήστε το ενδιαφέρον του σκύλου σας, αφήνοντάς τα να δουν ένα παιχνίδι, και στη συνέχεια το περικλείουν στα χέρια σας.

  • Σταθείτε με τα πόδια στο πλάτος του ισχίου και κάντε ένα βήμα πίσω σε μια αντίστροφη βύθιση.
  • Περιστρέψτε τον κορμό σας προς την αντίθετη κατεύθυνση σε κάθε επανάλληψη με τα χέρια σας κρατώντας το παιχνίδι ενωμένο μπροστά σας, έτσι ώστε το σκυλί σας να κινείται από τη μία πλευρά στην άλλη καθώς περιστρέφεστε.
  • Επιβραβεύστε συχνά το σκυλί σας με πολλή αγάπη ή θεραπεία.

Μια άλλη επιλογή είναι να παίξετε το fetch (αν έχετε το χώρο!) Καθώς ολοκληρώνετε τις επαναλλήψεις σας.

Διελκυνστίνδα

Αυτό είναι ένα ιδανικό για την ενίσχυση του δεσμού ανθρώπου-σκύλου, καθώς και να διασκεδάσετε με τον τετράποδο φίλο σας!

  • Χρησιμοποιώντας το αγαπημένο παιχνίδι διελκυνστίνδα του σκύλου σας, κρατήστε το ένα άκρο του παιχνιδιού.
  • Πετάξτε κάτω ενώ κάνετε squat, ενώ το σκυλί σας παίρνει το άλλο άκρο στο στόμα τους.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε κάνει διαλείμματα ώστε να μην υπερ-ενθουσιάσετε τον σκύλο σας και να προσπαθήσετε να μην πάρετε είστε πολύ ανταγωνιστικοί – αφήνοντάς τους να κερδίσουν ώστε να  ανταμείβονται και να μπορέσουν να οικοδομήσουν την εμπιστοσύνη τους. Αποφύγετε αυτήν την κίνηση εάν το σκυλί σας έχει οποιαδήποτε οδοντιατρική ανησυχία.

Προέκταση και Ισορροπία

Αυτή είναι μια καλή άσκηση για την ενίσχυση των μυών στα πόδια σας, ενώ ταυτόχρονα τονώνετε και κουράζετε το σκυλί σας καθώς τους διοχετεύετε με τις οδηγίες σας. Βεβαιωθείτε ότι λέτε στο κουτάβι σας πόσο καλά κάνουν όταν ακούν την κατεύθυνση σας να καθίσετε, να χαμηλώσετε και να μείνετε. Μπορεί να χρειαστεί λίγο περισσότερο χώρο γι ‘αυτό, γι’ αυτό βεβαιωθείτε ότι έχετε μετακινήσει οποιαδήποτε έπιπλα από το δρόμο.

  • Ξεκινήστε με ένα 2-3 λεπτά jogging στο σημείο για να συνηθίσετε εσείς και το σκυλί σας την κίνηση
  • Κάνετε μια στατική βύθιση και ρωτήστε το σκυλί σας να καθίσει, κρατήστε για δέκα δευτερόλεπτα. ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Βεβαιωθείτε ότι το γόνατό σας ευθυγραμμίζεται με τον αστράγαλο σας και όχι πάνω από τα δάχτυλα των ποδιών σας. Και το βάρος σας θα πρέπει να είναι στην μπροστινή σας πτέρνα.
  • Περπατήστε προς τα εμπρός μερικούς βηματισμούς και, έπειτα, βυθίστε με το άλλο πόδι, ζητώντας από το σκυλί σας να καθίσει ξανά. Κρατήστε για 10 δευτερόλεπτα. Κάντε αυτό για 10-15 λεπτά.
  • Σταθείτε στο αριστερό σας πόδι και πείτε στο σκυλί σας να χαλαρώσει.
  • Βγείτε κάτω και χαιδέψτε το σκυλί σας, συνεχίζοντας να στέκεστε στο αριστερό σας πόδι.
  • Επιστρέψτε στην αρχική σας θέση και, στη συνέχεια, κάντε το άλλες πέντε φορές.
  • Επαναλάβετε με το δεξί σας πόδι.

Το ήξερες; Όταν εξισορροπείτε, βελτιώνετε τους σταθεροποιητικούς μύες που συχνά δεν χρησιμοποιούνται. Η κατάρτιση εξισορρόπησης έχει πολλά οφέλη, όπως η βελτίωση της ευαισθητοποίησης του σώματος, ο συντονισμός και ο χρόνος αντίδρασης – και όλα αυτά λειτουργούν μαζί για να μειώσουν τις πιθανότητες τραυματισμού από πτώση.

Κάντε το παιχνίδι επιστροφής (= Fetch ).

Για τα σκυλιά με μεγάλη ανταπόκριση στις εντολές, δοκιμάστε αυτή την κίνηση για να πάρετε και εσείς ενεργό ρόλο! Ρίξτε μια μπάλα ή ένα παιχνίδι για να πάρει το σκυλί σας, στη συνέχεια, αντί να στέκεστε περιμένοντας, κάντε την άσκηση Burpee όσες φορές μπορείτε μέχρι να επιστρέψει το σκυλί σας. Αυτό είναι υπέροχο αν έχετε ένα μακρύ διάδρομο, διαφορετικά το σαλόνι είναι εντάξει.

Για τα Burpees:

  • Λυγίστε τα γόνατά σας και τοποθετήστε τα χέρια σας στο πάτωμα.
  • Κλώτσήστε τα πόδια σας πίσω από σας και χαμηλώστε ολόκληρο το σώμα σας κάτω στο πάτωμα, κάμνοντας τους αγκώνες σας.
  • Σπρώξτε το σώμα σας πίσω από το πάτωμα και πηδήχτε με τα πόδια σας. Πετάξτε κατ ‘ευθείαν στον αέρα και επαναλάβετε!

Κάτσε! Σήκω

  • Αρχίστε να ξαπλώνετε στην πλάτη σας με τα πόδια σας λυγισμένα και τις πατούσες σας παράλληλα στο έδαφος.
  • Κρατήστε το αγαπημένο παιχνίδι του σκυλιού σας με τα δύο χέρια ενωμένα μπροστά σας – δεσμεύστε το σκυλί σας, αφήνοντάς τα να δουν το παιχνίδι, στη συνέχεια κάντε ένα μισό κάθισμα, σταματώντας στο σημείο όπου μπορείτε να αισθανθείτε τους κοιλιακούς σας να εμπλέκονται.

Συμβουλή: Κρατήστε την κίνηση αργή και ελεγχόμενη και μην ξεχάσετε να ανταμείψετε το σκυλί σας με πολλή αγάπη μεταξύ των σετ.

Σανίδα και Πέρασμα

Ξεκινήστε παίρνοντας το αγαπημένο παιχνίδι του σκύλου σας – θα είστε σίγουροι ότι θα τους κεντρίσετε το ενδιαφέρον αμέσως.

  • Πάρτε τον εαυτό σας σε μια θέση σανίδας κρατώντας το παιχνίδι στο δεξί σας χέρι. Τα πόδια σας πρέπει να είναι στο ύψος του ώμου και η πλάτη και τα πόδια να σχηματίζουν μια ευθεία γραμμή.
  • Πάρτε το βάρος σας επάνω στον αριστερό σας βραχίονα και επεκτείνετε το δεξί σας χέρι προς τα δεξιά και έπειτα προς τα εμπρός από το σώμα σας προς τα αριστερά.
  • Επαναλάβετε πέντε φορές με το δεξί σας χέρι, αλλάξτε τις πλευρές.
  • Κρατήστε το σκυλί σας δεσμευμένο έτσι ώστε να κυνηγήσουν το παιχνίδι από τη μία πλευρά στην άλλη καθώς κινούμαστε.
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε ανταμείψει το σκυλί σας με επιβράβευση (ή μια λιχουδιά!) Μεταξύ των σετ.

Το ήξερες; Οι σανίδες δεν είναι μόνο μια από τις καλύτερες ασκήσεις κορμού (ένας ισχυρός κορμός είναι σημαντικός για την υποστήριξη της πλάτης σας), στοχεύουν σχεδόν όλους τους μυς στο σώμα σας και επίσης ενισχύουν το σκελετικό σας σύστημα.

Πηγή

0
2+

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Members
  • Active
  • New
  • Online
  • Groups
  • Active
  • Newest